Oddsen.nu
FORUM BOOKMAKERE LIVESCORE LINKER KONTAKT FAQ
Nyheter
Oddstips
Langoddsen
Livescore
Statistikk
Resultater
Hjelpemidler
TV-Program
Bookmakere
Oddssammenligning

Annonser

Siste innlegg
 Oddstips: Real Madri..
 Island - Norge..
 Ukekonkurranse freda..
 Oddstips: EM-kvalifi..
 Verfifisere konto på..
 Regionalliga fredag/..
 Bet24 med fredagskna..
 Oddstips: Gilles Sim..
 Oddstips: Julien Ben..
 Oddstips: Sergiy Sta..
Brukernavn:  Passord:
Logg meg på automatisk hver gang    
 » Registrer deg nå
 » Glemt passordet ditt?
Post new topic   Reply to topic  
Visninger: 1077 Se forrige innlegg :: Se neste innlegg  
Author Message
Heinzeken
Junior medlem

Medlem siden: 27 Apr 2010
Medlem nr: 14558

PostSkrevet: 29 Jul 10:39    Tema: 3 div Oslo/Østfold
Reply with quote  

Alle oddsene er hentet fra Betsafe. Litt mager info denne gangen, men tror dette er bra tips

Grüner (1) - Ullern (0) B 1.80
Ullern har fått satt spillsystemet sitt og har kommet opp på det nivået de skal være på. De slo Grorud 1-2 borte før sommerferien, noe som er veldig sterkt. Dette burde være lett match for Ullern. B.

Bøler (0) - Bygdø Monolitten (1) H 1.40
Bøler er sterke hjemme, og tapte surt 2-4 for Røa for sommerferien. Bøler er nok tente på seier for å henge med i toppen. Bygdø Monolitten har tapt STORT mange ganger og er veldig dårlige mot løpssterke lag (som bøler). Bøler burde overkjøre Bygdø. H.

Kvik Halden - Østsiden H 1.30
Kvik Halden er overlegne i år. De har en veldig bra stall som inneholder blant andre Raymond Kvisvik, og han er ikke den beste heller. Jeg regner med at Kvik Halden fortsetter seiersrekken sin og vinner lett. Tror også Kvik Halden har hatt en mye bedre oppkjøring enn Østsiden. Jeg vet lite om denne kampen, men mener Kvik burde ta denne greit. H!

Fagerborg - Røa B 1.60
Røa var suverene før sommerferien. Fagerborg har stilt opp med noen overraskende resultater, men er nok ikke sterke nok for Røa. Røa bør vinne denne greit. B!

Drøbak/Frogn - Trøgstad/Båstad H 1.15
Drøbak/Frogn har en god stall og er veldig seriøse. Denne kan jeg begrunne på samme måte som Kvik Halden. Her er det nivåforskjeller. Fin H!

Ender på en fin sommerodds på 6.02

Bomullsdotten
Nykommer

Medlem siden: 18 Jun 2010
Medlem nr: 14677

PostSkrevet: 29 Jul 11:48    Tema:
Reply with quote  

Nydelig!
Følger deg glætt bortsett fra at jeg bytta ut Drøbak/Frogn med Hødd på min bong. Takk for tips.
Back to top
View user's profile Send private message
eilert torian
Junior medlem

Medlem siden: 21 Jul 2007
Medlem nr: 7948

PostSkrevet: 29 Jul 11:56    Tema:
Reply with quote  

Erfaringer fra tidligere år sier det er store utskriftninger i troppene til Oslo-lag i løpet av sommeren, samt er stor forskjell fra lag til lag om de trener om sommeren. Mange som heller prioriterer øl, festival og annet moro istedenfor trening. Vet om enkelte lag som har mistet tosifret antall spillere pga jobb, skole og diverse.

nello
Nykommer

Medlem siden: 18 Jun 2010
Medlem nr: 14681

PostSkrevet: 29 Jul 13:20    Tema:
Reply with quote  

Setter spørsmålstegn ved verdien i spillet. 5 kamper til kun 6 i odds! Kamper kan tippe begge veier spesielt nå som sommerferien er her. Styrer glætt unna, men fortsett tips!!!!

manchesterfan
Senior medlem

Medlem siden: 12 Mar 2009
Medlem nr: 13483

PostSkrevet: 29 Jul 15:22    Tema:
Reply with quote  

Satser 5 units på denne Stor tro på dine tips her
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
superthug
Junior medlem

Medlem siden: 02 May 2008
Medlem nr: 11832

PostSkrevet: 29 Jul 15:57    Tema:
Reply with quote  

Styrer også unna. Jeg ser ikke noen argumenter for at vi skal vite mer eller at vi har gjort en bedre vurdering enn Betsafe her. Takker likevel for tips!
Back to top
Heinzeken
Junior medlem

Medlem siden: 27 Apr 2010
Medlem nr: 14558

PostSkrevet: 29 Jul 16:12    Tema:
Reply with quote  

Jeg har mange års erfaring i tredje div oslo, pluss at jeg snakket med en som spiller på drøbak/frogn for litt siden. Lagene i toppen i Østfold er dønn seriøse og kommer lite trolig til å avgi poeng mot klart dårligere motstand i første serierunde etter sommeren. (de satser hardt med andre ord, og har trent godt i sommer) Bøler er et lag som har kommet opp i toppen de siste årene i 3 div og er klare for å bli i toppen. Bøler er altså, også dønn seriøse. Bøler møter den vaklende skuta Bøygdø Monolitten som knapt greier å stille lag til hver kamp. Røa møter Fagerborg som er gjerrige, men skal dog være langt dårligere. Røa har en veldig bred stall og kvaliteter i massevis i forhold til Fagerborg. Ullern startet sesongen dårlig, men kom på rett kjøl utover mot sommeren. Ullern har alltid hatt ambisjon om å rykke opp, så da kan de ikke tape borte mot Gruner, som ikke er det helt store i år.

lassarn
Junior medlem

Medlem siden: 29 Dec 2009
Medlem nr: 14239

PostSkrevet: 30 Jul 15:30    Tema:
Reply with quote  

superthug wrote:
Styrer også unna. Jeg ser ikke noen argumenter for at vi skal vite mer eller at vi har gjort en bedre vurdering enn Betsafe her. Takker likevel for tips!

Du ser ikke noen argumenter for det? Du tror altså at bettingselskapene følger like mye med på 3 div som de gjør på de større ligaene rundt om i verden? Om det er noe som er lett å tippe på, så er det 3 div. Spiller selv masse på 3 div fra Telemark da det er her jeg bor. Har gått en del i overskudd for å si det sånn, mye pga helt feilsatt odds på enkelte kamper!

Post new topic   Reply to topic
Side 1 av 1